понедељак, 11. мај 2015.

TATI, KOJI SI TI KONJ?

Biti otac devojčicâ nije samo čast, nego je i privilegija. Ne može se svako pohvaliti time da je jedan dan princ na belom konju, drugi put Petar Pan ili već junak koga su za taj dan devojčice u igri projektovale. Moja deca su u tim igrama otišle korak dalje.



TATI, KOJI SI TI KONJ?

Imao sam savršen plan za to jutro.
Alarm je bio namešten na 7:45, što mi je omogućavalo 87 minuta dužeg spavanja od uobičajenog. Kroz polusan sam ispratio odlazak supruge i starije ćerke, koje nisu bile te sreće, u školu, i zadovoljno se raširio u bračnom krevetu dopuštajući sebi čak i takav luksuz da zahrčem. Krajičkom oka sam uhvatio vreme na satu - 7:00.

7:03
 Vrata se sa treskom otvaraju i u sobu poput furije uleće Maša! Skačem iz kreveta i u panici pokušavam da navučem trenerku! Gde gori!?! Kome je loše?

7:04
- Tati, došla sam da gledam Minis konjiće.
- Gledaj ih u dnevnoj sobi, ko ti brani?
- Ne mogu sama, potrebno mi je društvo.
Bez pitanja se uvlači pod pokrivač i gura se uz mene. Dok se ona meškolji, mene hvata san.

7:10
- Tralalala! Tralalala! Tralala! Uvodna špica grmi kao jutarnja truba, a prati je Mašina popjevka u kojoj ona kasni dobrih pola takta. Kakofonija zvukova me budi.
- Maki, daj mlomlim te ... utišaaaajj malo, hrk!
- A ti kad gledaš košarku pa mama beži kod babe u prizemlje?
- Hrk, ne prič... hrk ...gluposti. Tonem u bunilo.

7:13
 - Tati, tati!
- A? Šta je sad, Maki?
- Koji si ti konj?
- Molim?
- Kažem, koji si ti konj?
- Najveći mogući! Pusti me da spavam. Imam još pola sata.
- Ma, ne, koji si ti konj iz Minis konjića?
- Ne znam. Valjda onaj koga najviše maltretiraju.
- Dobro, kad nećeš da pričaš, a ti spavaj.

7:17
- E, tati!
- Jaoj, šta je sad!?!
- Setila sam se. Ti si Pinki paj!
- Dobro, pusti me ... hrk ...da ... spavam ...

7:21 - Tati!
- Ja ovo ne mogu više. Šta je sad?
- Gladna sam.
- Šta bi jela?
- Štrudlu. Da podgreješ u mikrotalasnoj. I da skineš gornju koricu.
- Aham.
Odlazim u kuhinju i onako u negližeu zaspim za stolom. Zvuk mikrotalasne baš uspavljuje. Budi me zvonce. Opečem prste na tanjiru.

7:27
 - Evo ti štrudla.
- Hvala. A ja bih i čokoladno mleko.
- Nema.
- Ima, baba nam je pravila sinoć.
- Idi dole kod babe pa je budi da ti pravi čokoladno mleko.
- A, ne smem. Ja čekam babu da probudi mene.
Odlazim ponovo u negližeu u kuhinju. Nema kuvanog mleka. Spavam za stolom sve dok mleko ne iskipi i ne probudi me rezak miris zagoretine. Pravim čokoladno mleko i stavljam roze cevčicu. Cevčica se od toplote skvrči kao loknica Ruda Gulita.

7:38
 - Ulazim u sobu noseći prohlađeno čokoladno mleko. Maša spava. Završili se konjići. Spuštam šolju na noćni stočić, uzimam telefon i isključujem alarm. Vreme je da se spremam za posao. Oblačim se u tišini i krećem ka vratima sobe. No, ipak…

8:46
- Maki! Hej, Maki!
- Mham? Pusti me, tati, spavam!
- Doneo sam ti čokoladno mleko.
- Ne mogu .... hrk ... što si takav ....
- Nego, Maške, samo nešto da te pitam?
- Aha?
- Koji si ti konj?


Naravno, sve se to moglo i kraće reći.


- Tati, tati!
- Molim, dušo?
- Sad sam pročitala dole kod babe!!!
- Šta si pročitala sad?
- Mama je u horoskopu Bivo, Nena Zmija, a ja sam Pas. To je kineski horoskop.
- Vau, super!
- A, šta si ti u kineskom horoskopu?
- Ja sam Tigar.
- Aha, nisi valjda?
- Jesam, mala. Zašto si razočarana?

- Pa mislila sam da si Konj, moj mali poni.

Нема коментара:

Постави коментар