недеља, 10. мај 2015.

BAKA PRESRETAČ

     Moja baka je propali ruski knez iz "Romana o Londonu" Miloša Crnjanskog. Vratar na ulazu kod mojih roditelja. Verni čuvar naše sirotinje. Iako gluva kao političari na vapaj naroda, niko ne može proći, a da ga ona ne presretne pitanjem: " A gde si ti pošao?" Nije to samo izraz radoznalosti već i večita briga da se njenom potomstvu ne desi nešto u tom velikom strašnom svetu. Kao spoljnom momku, da ne kažem slugi, meni je u opisu posla da nekoliko desetina puta uđem i izađem iz kuće. Svaki put se redovno čekiram kod bake iako je prošlo možda par minuta od poslednjeg pojavljivanja u hodniku. Naravno, dok baki saopštim gde sam pošao, to čuju i komšije iz druge ulice, tako da ne moraju da izlaze u dvorište na ovu hladnoću kako bi otpratili dešavanja u našoj kući.
- A gde si ti pošao?
- U prodavnicu.
- Check
- A gde si ti pošao?
- Po teglu krastavaca.
- Check
- A gde si ti pošao?
- Da stavim ugalj u kotao.
- Check
- A gde si ti pošao?
- Kod švalerke.
- Šta kažeš, ne čujem, sine?
- IDEM KOD ŠVALERKE!!! SAMO TU NISAM IŠAO DANAS!!
- E, moj sinko, za taj posao se ne hvališ okolo. Šta vičeš, čujem ja sve, nego nije dobro da te čuje žena.


Baka, uvek zabrinuta za svoje potomstvo.

Нема коментара:

Постави коментар