петак, 29. мај 2015.

NEKAD JE BOLJE DA ĆUTIM



Mala prodavnica kućnih ljubimaca ušuškala se u belilo snega koji je neraščišćen u smetovima ležao ispred njenih vrata. Posle pet minuta probijanja kroz smetove za koje je Feketić bio plaža na havajskom ostrvu, ušao sam u radnju. Za pultom stoje dvoje mladih, očigledno zaljubljenih. Ćućore, rekao bi čovek naučili su nemušti jezik pa se razgovaraju sa ptičicama koje ih okružuju.
- Dobar dan!
- Dobar dan! Izvolite, kako Vam možemo pomoći?
- Tražim devojku! - počeh ja sa svojim nastupom, ali mi se ruka zapetlja u šal i ja se primih njenog oslobađanja, ne stižući da dovršim misao.
- Kakvu devojku? - ne sa malim iznenađenjem izgovori devojka prestajući da cvrkuće. - Milane, opet si nešto zabrljao?
- Nisam, Jovana, nisam, majke mi mile, od onda ... - i mladić prestade da cvrkuće i poče da cvili.
- Vidite, ne tražim ja devojku za sebe nego za ... - probah ja da iskobeljam Milana iz nezgodne situacije pošto sam iskobeljao ruku, vrat i desnu nogu iz šala.
- Znam, znam, ne tražite devojku za sebe nego za svog druga. Naslušala sam se ja tih priča mnogo puta. Milane, iz ovih stopa da se pakuješ i da napustiš stan. Životinjo jedna nezajažljiva!
- Aman, draga, ja ovog čoveka i ne poznajem, prvi put ga vidim u životu! - Milan zarika u strahu da će ostati bez tople jazbine u ovo zimsko doba.
U tom trenutku u radnju uđe mladić natovaren džakom hrane za pse.
- O, dobar dan, profesore, kako ste? Milane, ovo je moj profesor. Onaj što mi je rekao da ću da završim noseći džakove. Mnogo dobar čovek, vidiš, poslušao sam ga. Sećaš se, onaj što je dovodio onu da je oplodiš ...
- Jao, sada si već počeo i da plodiš tuđe devojke!!! A za naše dete nemaš vremena, boli te glava, spava ti se, gledaš finale Lige šampiona. Imaš više PMS dana od mene i moje majke zajedno. Ostavljam te! - Milica već poče ozbiljno da oštri svoje kandže na pultu.
- Izvinite, gospođice, ali ja sam došao po devojku za svog papagaja. Sutra je Božić pa sam mislio da obradujem decu. A i njega, već je dosta zastranio bez ...khm ... razonode.
- A, došli ste da pazarite?
- Da, izvinjavam se, šal, znate, zapetljao sam se ...
- Dobra vam je šala, zapetljali ste nas, he he he - poče ponovo da cvrkuće Milica.
- Eto, he he he, draga, vidiš, nije gospodin došao po svoju ribicu, mislim devojku - ušeprtlja se Milan.
- Ti da ćutiš, oplodićeš me večeras ko bogomoljku.
- Jao, blago tebe, Milane - javi se i dečko sa džakom - Biće seksa!

Jadnik, imao je jedinicu iz biologije.

Нема коментара:

Постави коментар