среда, 14. новембар 2012.

VOLIM RASPRODAJE. UVEK KUPIM NEŠTO ŠTO MI NE TREBA



 

"Posle sedam dana rada, poslanici će ići na neformalni odmor o kome mi ostali formalno možemo samo da sanjamo."
"Smrti nema bez avatara na lajni bandere."
"Ljudi koji insistiraju na apsolutnom dobru, nose u sebi klicu zla."
"U paralelnom univerzumu, paralelni univerzum nema značaja."
"Uhvatili su ga sa rukama u tuđim džepovima. Tražio je mrvice."
"Premijer otvara lokalne puteve. Jer globalno smo u ćorsokaku."
"Treba ćutati o stvarima koje se daleko čuju."

"Moderni Srbin je izotop srednjovekovnog Turčina."
"Samo vrednim radom i trudnoćom je zaslužila mesto u firmi."
"Ostaćemo večito mladi u ovoj zemlji u kojoj je vreme stalo."
"U modi su spiskovi. Platni i sve po."
"Politički pluralizam u Srbiji znači množinu funkcija.
"Kad žena prekrsti noge, tu ni Bog ne pomaže."
"Svaki početak je težak. Naročito kad ne znaš kako da počneš."
"Na kraju životnog puta stoji znak radnika sa lopatom."
"Počeću da zapisujem jer zaboravljam. Problem je što sam prvo zaboravio da pišem."
"Pređimo odmah na kasnije."
"Ironija je što sam se usrećio otkad sam uveo nesreću u kuću."
"Progledaćemo tek kad nam se sklone sa očiju."
"Mnogo sam pokvaren. Istekao mi rok trajanja."
"Sreća je urbani mit. Srbi znaju zašto."
"Dobro je što imamo lepu modelsicu u Skupštini. Dosad su poslanici bili samo glupi."
"Ne razumem ja ove moderne tehnologije. Kako sad da elektronskom novinom ubijem komarca? Kako?"
"Džabe nam Facebook, Twitter i Yahoo, kad će pošta uvek biti poslednja."
"Nekada su gladni pevali o slobodi. Danas, pevaju o robiji. Tamo bar ima zagarantovanih obroka."
"Džabe što je seks dobar za zdravlje kad ga nema ni za lek."
"Ne treba nama ulaz u Evropsku uniju. Nama treba izlaz iz ove situacije."
"Hrvati bi pružili ruku pomirenja preostalim Srbima. Samo kad bi ih pronašli"
"Nova guvernerka zna rešenje za izlazak iz krize. Podeliće narodu ružičaste naočare."

"Moja glava je dokaz globalnog zagrevanja. Tamo gde je nekad bila prašuma, sad je pustinja."
"Na škakljiva pitanja odgovarajte smehom."
"Ljude, koji imaju promaju u glavi, zamolite da zatvore usta na trenutak."
"Kad na televiziji krene pusto tursko , ulice opuste."
"Neke žene su takve čistunice. Izigravaju princezu na zrnu praška."
"Vreme je za timski rad. Oni sa vodom u ušima da gase one što im je dogorelo do noktiju."
"Naše je prokletstvo što mislimo da nam je sreća poklonjena, a nesreća zaslužena."

"Srpsko društvo je u recesiji. Sad mesto kusura ne vraćaju žvake, već bezvredne dinare."
"Odneću večeras epsku pobedu. S tobom ili na tebi."
"Sad mi je lakše. Ova naša nesreća je nečija sreća u paralelnom univerzumu."
"Dobio sam novog člana porodice. Radim za ženu, decu i frižider."
"Moje ruke su u savršenoj koordinaciji: Što leva uzme na bankomatu, desna odmah potroši u marketu."
"Raspad Jugoslavije desio se jer je bilo premalo glavnih gradova po glavi stanovnika."

"Na raskrsnici života, skrenuo sam levo, putem srca. Razum je ostao daleko."
"Subota. Dan kada Žikinu šarenicu pratim uživo na pijaci."
"Srpska pijaca je mesto gde ima više baba nego zuba."
"U jedno sam siguran. Kad poskupi hleb, niko ga neće tražiti preko pogače."
"Da se spaja neradni staž, ja bih već u penziji bio."
"Ne bih voleo da mi je devojka lopata. Moje dupe to ne bi podnelo."
"U Srbiji se gradi sve više crkava. Ne zato što je narod religiozan, nego da nam već jednom odzvoni."
"Ja sam od Evrope čuo samo za Parizer, Hamburger i druga sranja ..."
"Ostaviš tako neku svežu misao na FB, a ona svene među onim bajatim fotkama."
"Mi goste dočekujemo hlebom i solju. Za više i nemamo."
"Dobro je da Srbija nema more. Ne bih mogao da zamislim Guču, Exit i beogradske splavove na jednom mestu."
"Naši kapitalni primerci ne sudaraju se na brvnu, već na koridoru."
"Gladni smo života jer su nas hranili lažnom nadom."
"Glave su nam toliko u oblacima da ne primećujemo u kolikim smo govnima."
"Molim nadležne da uvedu termin- sveštenička mafija. Koliko su oni ljudi u grob oterali ..."
"Svaki muškarac sanja da se oženi dobrom ribom. Jedino ona, i kad ne zatvara usta, ćuti."
"Zabrinut sam za svoj seksualni život. Toliko puta dnevno opštim sa majkama nepoznatih ljudi ..."
"Angrobanka - jer je novac građana davala na veliko."
"Sada je kriza. Zato partije ne odbacuju istrošene partijske kadrove."
"Čim čuju reč "popust", žene se maksimalno opuste!"

"Nekada su udarnici na kraju dobijali orden sa vencem zasluga za narod. Danas, na kraju, ne dobijaju ni venac."
"Da su se na balkonu pojavili olimpijci iz matematike, masa bi ih kamenovala uz povike:" Ua, štreberi!""
"Volim društvo. Zato kod mene nesreća nikad ne dolazi sama."
"Naš univerzalni recept za testa. Na vrelom ulju popržiti sitno seckan crni luk. Oh, wait ..."

"Svi znamo gde su naši krupni igrači iz senke. U senci palmi na pacifičkim ostrvima."
"Zaturili smo negde bolji život. Sve mi se čini da je kod nekih srećnih ljudi koji broje porodično blago."
"Ne rasipajte ljubavne bisere. Pokupiće ih neko i zakititi se njima."
"Na našu tragediju nikad neće pasti zavesa. Ukrali je mangupi."
"Nikako da uhvatim ravnotežu sa poslom. Padam na nos od njega."
"Danas je teško sasuti nešto kolegi u lice. Prvo mu treba izvući glavu iz šefovog dupeta."
"Drvo se na drvo oslanja, čovek na čoveka. A žena? Žena se oslanja na kreditne kartice."

"Srbija je idiot proof država. To mi je jedino logično objašnjenje zašto još uvek postojimo."
"Novi Fića ide na američko tržište? Šta, Kinezi obustavili isporuku privezaka za ključeve?"

"Od hemije najviše volim ljubavnu vezu."
"Jedan uspešan snošaj zna da se nosi 9 meseci."
"Budimo ljudi. Kad nismo nizašta drugo."
"Nama, generalno, ne cvetaju ruže. Ali, ambrozija, svakako."
"Neke žene su dugo radile na sebi kako bi neko radio na njima."
"Nekada su žene volele moj šarm. Danas više vole one sa šarm-el- Šeikom."
"Neki ljudi mi dođu kao lek. Laksativ, najčešće!"
"Na složeno pitanje, uvek dajem jednostavan odgovor: " Ne znam.""
"U svetu se upravljački organi poznaju po belim kragnama. Kod nas, po belim čarapama."
"Kad sneg napada u srcu voljene, možeš videti tuđe tragove po njemu."
"Nekad vam je teško da sačekate ženu 5 minuta da se našminka, a čekali ste je čitav život. Pa, momci, molim vas!"
"Ne radujte se tuđoj nesreći. U paralelnom univerzumu, ona je, možda, vaša."
"Usamljena žena. Ne znaš da li da joj priđeš ili da pobegneš glavom bez obzira."
"Ljubav prestaje kad ti je sva radost u poslednjoj reči, a ne u poslednjem poljupcu."

"Mi smo greške naših roditelja, koje smo im skupo naplatili."
"Neke žene ne mogu da izbacim iz glave. Jednu ne mogu da izbacim iz kupatila."
"Na poslednjem koraku ka zagrljaju smo zastali. I još se rukama tražimo po tuđim telima."
"Neki su zadovoljni svojim ljubavnim životom. A neki se samozadovoljavaju."
"Probili smo led. Sad možemo komotno da skočimo i da se podavimo."
"Kažu da je sreća u malim stvarima. O tome ,sigurno, nisu pitali žene."
"Srpska demokratija je dostigla svoj zenit. Sloboda misli nam je večna, ropstvo kapitalu svakodnevno."
"Izgubljen dobar život. Njegov izgled potražite na nalepnicama alkoholnih pića."
"Ljubav ne naplaćujem. Za honorar samo mogu da mrzim."
"Policija u borbi protiv kriminala? Jedino kad uklanja konkurenciju."
"Mnogo sam melanholičan. Dođe mi da dignem ruku na sve oko sebe."
"Moja generacija je usrala motku onog trenutka kada je prestala pišati uz vetar."
"Pesnika kad shvate, on je već mrtav."
"Nisam daltonista, ali mi je život siv."
"Naši razgovori završavaju se tačkom. Ispod njenog uzvika."
"Put do nečijeg srca najlakše nađu slepi od ljubavi."
"O bistrini naših političara ne treba raspravljati. Dovoljno je pogledati kakvim se mutljavinama bave."
"Zauzeto kupatilo. Prokletstvo života u matrijarhatu."
"U laži su kratke noge. Oni to znaju, pa i ne izlaze iz svojih džipova."
"Нешто се сломило у мени. Загрли ме да срасте."
"Kod nas vri ko u košnici. Ali, nećemo se najesti meda jer su većinom trutovi."
"Zvezda je oterala svoju legendu. Nije bio dovoljno crveno-beli. Bio je Žuti."
"Trudnici je potrebno 86 papira da bi otišla na bolovanje.Kolika je to progresija kad joj je potreban samo jedan spermatozoid da zatrudni."
"Na Balkanu je i dalje aktuelan drum and base. Sve ode na doboš!"
"Bliskost je kad sa nekim možeš funkcionisati i na daljinu."
"Daj ljudima isuviše slobode da misle i izmisliće neku ludost."
"U paralelnom univerzumu, mi sa neba gledamo Boga kako se muči sa verom u nas."
"U paralelnom univerzumu, mi sa neba gledamo Boga kako se muči sa verom u nas."
"Nije se naša potrošačka korpa smanjila. Porasle su nam oči od gladi."
"Grčki scenario u Srbiji i neće biti tako loš. More, pesak, nes kafa, nerad ..."
"Mi u braku delimo sve na ravne časti. Ona podeli pare, a ja uvek častim."
"Ovo je naša labudova pesma. A tek što smo se ispilili."
"Naš doprinos evoluciji je da smo majmune postavljali na najodgovornija mesta."
"Neki bi umesto veštačkih sisa i usana trebalo da ugrade veštačku inteligenciju."

Vodite računa o higijeni. Nikad se ne zna kad će vas neko prejebati."


Нема коментара:

Постави коментар