среда, 7. новембар 2012.

SVET POČIVA NA NEUTRONIMA, MOZAK NA NEURONIMA, A POLITIKA NA MORONIMA



"Vlada da proglasi elementarnu nepogodu. Presušila državna blagajna."

"Toliko sam siromašan da poštar zvoni samo jednom zbog uštede struje."

"Najviše dugujem detetu u sebi koga lažem da je život igra."

"Navodnjava se samo 4% njiva, ali se pivom naliva 96% stomaka."

"Od ovolikih previranja u zemlji narodu će prekipeti."

"Ovo što su političari zamesili, poslužiće za lapot nacije."

"Ako smo padu bili skloni, mogli smo bar izbeći ova govna."

"Ne brinite, na kraju, sva sranja odnese voda."

"Sretnemo se neke pročitane knjige i ja kao stari prijatelji i ćutimo podsećajući se lepih dana."

"Ukrali mi neki klinci knjigu dok sam pazario u bakalnici. Ima nade za ovu zemlju!"

"O sreći je najbolje pisati u potencijalu, mogućem stanju!"

"Na ovoj suši, najviše bi mi prijao jedan vlažan poljubac."

"Prošla vlada nije imala kormilara, a ova je posisala vesla. Brod je nasukan."

"Urnebes salata svoje pravo značenje dobija tek u WC-u."

"Otkako je Predsednik overio diplomu, sudbina nam je zapečaćena."

"Bez starca nema udarca. O pod."

"Kvalitet kose mi je, uglavnom, opadajući."

"U mladosti, sve su mi žene bile lepe, a sada su još lepše. Povećala mi se dioptrija."

"Ljubavni ćorak najčešće pogađa pravo u srce."

"Najhrabriji osvajači su oni koji jurišaju uz Venerin breg."

"Uđem tako u stvaralačku krizu i zatvorim vrata."

"Žene imaju PMS, muškarci PES."

"U našoj bari nema krokodila, ali se somovi bore za mesto kapitalnog."

"Kad poskupe cigarete, svaka će nam biti poslednja."

"Ne čačkajte Ivicu. Zaigraće vam marica pred kućom."

"Zajahtili su se ovi što su nas zajahali."

"Nema potrebe braniti nam pušenje. Ionako smo ispušene lule."

"U GSP zapošljavati radnike sa dijagnozom kontrolor frika."

"Davno smo postavili kamen- temeljac naše državnosti. Samo, gde je?"

"Političarska etika temelji se na odsustvu iste."

"Svet počiva na neutronima, mozak na neuronima, a politika na moronima."

"Moje mišljenje vrednuje se jedino u monologu."

"Svi smo mi nekad bili normalni. A, onda nam se desio život."

"Moja ljubavna dioptrija traži od tebe da mi se približiš kako bih te poljupcem bolje video."

"Kakav sam lik, već pomalo postajem Ličanin."

"Nekad popijem batine i pojedem šljivu na oko."

"Uvođenjem reda u linije gradskog prevoza, mnogi Beograđani doteraće liniju. Ići će pešice."

"Nismo mi dovoljno pravoslavni fundamentalisti kad nam je kafa i dalje turska."

"Kad mogu političari da menjaju vlasnika, može i "Politika"."

"Mi od kapitalizma zadobismo samo somove kapitalce!"

"Kad biram između dve vrste piva, uvek kupim sve tri."

"Biti glup je ok. Ali, plasirati to kao pamet ..."

"Neki ljudi su mi nužno zlo. Neki samo ružno zlo."

"Sa nekim ljudima se savršeno ne razumem."

"Većini nas je životni stil kako preživeti."

"Čim se proserem sa aforizmima, od države dobijem zatvor."

"Svaki grad u Srbiji mašta o akvaparku. To da bismo sprali govna u kojima se svakodnevno davimo."

"Svaki konstruktivni predlog nam sruše dunsteri."

"U Srbiji plata podseća na seks: dolazi retko i poželjno je da bude u čvrstoj valuti."

"Kad s nekom prelomim preko kolena, obavezno dobijem nogu."

"Naši atletičari i njihovi uspesi su dokaz da smo navikli da se vrtimo u krug."

"Yamb i preferans, dva đavolska izuma iz studentskih dana. Krate slobodno vreme, produžavaju studiranje."

"Država nam puca po šavovima.Zato se mi i krpimo od prvog do prvog."

"Jedini preokret na koji sam trenutno spreman je sa leđa na stomak i obratno."

"Na kojem stejdžu Dačić peva na Egzitu? Molim link kad počne Miljacka."

"Daš nekome prst, a on ti uzme i crno ispod nokta."

"Od nadležnosti, naši političari najviše vole prinadležnosti."

"Kadrovska rešenja se uvek nađu među onima koji nisu kadri za posao."

"Pitanje je da li smo uopšte sišli sa drveta kad se ovoliko majmunišemo."

"Vlada nije formirana pod uticajem van Srbije. Ambasade su i dalje u Beogradu."

"Ko danas na 50 stepeni traži svoje mesto pod suncem, sigurno je izmrzao."

"Patrijarh čeka da se formira Vlada, a onda da istera đavole iz nje."

"U prevozu birajte mesto pored penzionera. Zbog slabe cirkulacije, oni najbolje hlade."

"Ne klanjajte se idolima.Kad ih drugi sruše, mogu vam se obiti o glavu."

"Tesla je izmislio struju da bi se svaki idiot hvalio kako unosi svetlost u ljudske živote."

"Naš Predsednik ide u London da se izvini što, pored Igara, u Srbiji neće biti hleba."

"Kad naše sile Osovine potpišu sporazum, svaki točak će vući na svoju stranu."

"Pustili su narod u Skupštinu da se džabe rashladi. Bolje da su ga pustili u skupštinski restoran da se džabe nahrani."

"Od redovnog sranja ne vidimo potrebu za vanrednim stanjem."

"Otkud Karleuša u testu opšte kulture? Ona je opšte mesto u nekulturi."

"Stranci redovno krstare Srbijom. Kakvi su nam putevi, samo se krste."

"I šta će vam civilizovano društvo kad se ponašate ko divljaci?"

"Bračnim trouglom krstare brakolomnici u potrazi za nasukanim ljubavima."

"U braku su sve utakmice finalne, svi sastanci neodložni, a sve drugarice iz vojske."

"Staza do bračnog pakla je popločana lošim namerama muškarca."

"Naši papiri od vrednosti jedinu vrednost imaće u toaletu."

"Koliko sajentolozi greše! Nama ne upravljaju vanzemaljci. Nama upravlja stoka!"

"Svet je u traganju za početkom, a nama se već vidi kraj."

"Dali smo mi jedan dinar da se uhvatimo u evropsko kolo, ali oni sad traže sve banke da se iz njega pustimo."

"Glad ne zna za stid. Tako se i ja ne stidim da ti kažem da sam te gladan."

"Mi ospemo drvlje i kamenje na njih, a oni ga iskoriste za vikendice."

"Što pijan misli, trezan se ne seća"

"Turisti - ljudi koji idu na istu turu."

"Sledeće godine ćemo, zahvaljujući njihovim mućkama i inflaciji, svi biti milioneri."

"Srbijo, ne ljuti se na mene što te kritikujem odavde. Ipak, nemam ja toliko para da te kritikujem iz dijaspore."

"Naše društvo će uskoro osetiti olakšanje. Olakšaće se za one koji odu odavde."

"Vlada se o nama brine bolje nego o bebama. Sve dobijamo na kašičicu."

"Ako hoćeš pravdu, ponekad prihvati i krivicu."

"Za pravo osveženje u letnjim danima pobrinule su se turističke agencije. Cene su im da se smrzneš."

"Moja žena je bila domaćica koja se brinula o nas nekoliko svinja."

"Sad kad sam iskusio krematorijum Sunca, siguran sam da će mi hladna zemlja biti poslednje konačište."

"Ljude srećem svakodnevno. Ali je samo poneki čovek među njima."

"Danas na poslu će atmosfera biti manje radna, a više paklena."

"Sunce se lagano pomalja iznad krovova ... Sad ću da ga upucam!"

"Kad te pogledam u oči, uzmem dah i zaronim do dna tvoje duše."

"Laktom do posla, lakom na posao."

"Neke ljude poznajem, a neke žalim što sam upoznao."

"Dok ima nade, ljubav i vera nemaju šta da rade."

"Jednu bih Biljanu platno da mi beli. Slabo mi radi centrifuga."

"Nužda zakon menja. Pa, lepo mi kažemo da su političari gomna."

"Nemam srca da otpratim neke ljude. Šta ćete, danak devedesetih, kada se svaka glupost čuvala."

"Srećom je vrućina jer me je zazeblo oko srca kad sam čitao vesti."

"Tamo neka plaža čeka na otiske mog dupeta."

"Neke žene volim samo od poslednje kapi piva."

"Ivica je četvrto prase koje je srušilo kuću da bi napravilo fotelju."

"Nije ni čudo što su u CG ležaljke skuplje od kreveta. I prostranije su."

"Razrađujem planove za tvoje osvajanje, a najradije bih ti se predao."

"Malo nudim, malo tražim, ali mnogo mi se jebe za sve."

"Naša Vlada neće biti ni proistočna, ni prozapadna, već probiotička. Skenjaće nas skroz."

"Sve ozbiljne analize govore da smo neozbiljni."

"Mi smo neodgovorni kad smo dopustili ovakvima da odgovaraju za nas."

"Štroka na nogama - najjeftinija zamena za čarape."

"Vlada će raditi u interesu građana na vlasti."

Нема коментара:

Постави коментар