недеља, 9. децембар 2012.

DESANKA I DRUGE PRIČE

MILJACKA
Ja sve ove dane, sedim po kafane, i čekam na tvoj mig.
 Ja sve ove dane, moj Tomo, jarane, čekam da me zovneš, da vidiš da nisam za njih.

Jednom sam rek'o, nisam porek'o, da si za mene jedini. 
Mene su zvali, nisu mi dali, da budem premijer ispred njih.

Ko bi rek'o, mili moj DeeSe, da funkcija nova me ponese, 
da ne mogu tebi doć', da Vučiću idem u pomoć! X2

Ja sve ove noći čekam kad ću doći, Tomo, u kabinet tvoj. 
Ja sve ove noći živim u samoći jer samo tako mogu biti premijer tvoj.

Ko bi rek'o, mili moj DeeSe, da funkcija nova me ponese,
da ne mogu tebi doć', da Vučiću idem u pomoć! X2



TWITTER ČUDO
Jebite se programeri, uticajni, inženjeri!
Morali su da vam plate da nam ovu drogu date!

Tražite nam tvitove, udarate banove, joj,joj,joj,joj,jooooj!
Trošite nam časove, uzimate glasove joj,joj,joj,joooj!

Dok Tvitera nije bilo, jebao sam, jeo, snio! 
Otkad ova napast dođe, nikad danak da mi prođe!

Smislili ste densere, hipstere i fensere, joj,joj,joj,joj,joooj!
Nudite nam gejove, lezboze i fejvove, joj,joj,joj,joj,joooj!

Sada svaka glava luda, misli može biti mudra. 
Sad se svaki od nas kaje što je post'o Tviter jaje!

Istoci i Zapadi, DM-ovi, napadi, joj,joj,joj,joj,joooj!
Retviti i ajvatari, menšni i biti glavni, joj,joj,joj,joj,jooooj!

Lud sam bio što sam doš'o, još sam luđi što sam ost'o! 
Sada nazad više nema, bez Instagram Nutella krema!

Oj,Tviteru, čudna spravo, jao, Brado, luda glavo!
Sad se smiri i natrti jer ti slede sad retviti!



ONI I MI – SOCIJALNI DITIRAMB
Dok radni narod ispušta dušu, vlasnički narod kavijarom puni gušu.
Dok slepci u lavoru noge hlade, tate sinovima na moru vile grade.
Ovi što narodno obema rukama kradu, nose Guči, Versače i Pradu.
Oni što se od njih krade, proju jedu i paprike sade.
Oni što im je sa neba palo, deru nam kožu jer je i sto batina po tuđim leđima malo.
Narode, stoko, ne talasaj, umiri ćutke i svake četvrte godine glasaj.


SREĆA U NESREĆI

Председник сам државе,очекујем госте,партије са цензусом хоће да ми напакосте.
Десет малих партија село на мој кревет, једну сам угасио, остало их девет.
Девет малих партија, још не знају ко сам, БИА једну разбуцала, остало их осам.
Осам малих партија, ја их мрко гледам, један лидер пао на кокаин, остало их седам.
Седам малих партија, нису чули вест, како Курир јавља, остало их шест.
Шест малих партија, чуо за њих свет, Амбасаде одиграше да их буде пет.
Пет малих партија, пропаст мени прети, НВО се огласише, осташе их четири.
Четири мале партије, бес  у мени ври, навијачи, помозите, да их буду три.
Три мале партије, обећавам све, камионе, шлепере и Управне одборе, да остану две.
Две мале партије, цензус им је бедан, лидери се поџапаше, остаде ми један.
Тај је лидер једна испушена лула, тако да је сад партија у скупштини - нула!
Тако у сваком мандату, после оваквих договора, не боли ме глава,
сад је све у реду, може мирно да се спава. 




Eufemizam o ministru

Naš ministar ne krade, on kraducka,
taj nikad ne laže, on lažucka,
niti smrdi, nit' smrducka.
U skupštini on radno spavucka,
Zimi skija, leti spavucka,
Na uvo mu kafanska pevucka.
Na narod on pogleducka,
jer narod ne živi, on živucka.

Нема коментара:

Постави коментар