понедељак, 17. септембар 2012.

Dođe mi da tvitnem tvoje ime



Сити се напричасмо, а остасмо гладни.
Političari su počeli da se njuškaju pred izbore. Nije ni čudo koliko seru.
"Italijani u "Zastavi" prave "Nulu". Prema svecu i tropar."
"Mi smo Bogu omiljeni narod. Za teranje šege.
"Ovi iz prethodne Republike su imali bar Jajce da se hvale njime, a kojim ćemo k...em mi da se pohvalimo?"
Ko mene sluša, mora triput da meri, a jedanput da seče."
I još imaju tri čiste da dvaput okaljaju obraz."
"Slutim da Bog želi nešto važno da mi kaže. Žena mi se ućutala."
Od nas i paraziti beže. Neće vrana vrani oči da vadi!"
"Utanjili ga i političari. Eh, da bar 'oće da se prekinu ..."\
"Pala magla na Srbiju. Na trenutak sam pomislio da živim u bajci. A onda se magla digla ..."
"Nesta Juge, nesta svinjokolja! Sad samo svinje slave Dan Republike!"
"Jutarnja erekcija

Statusni simbol muškarca."
"Ponovo sam se zbližio sa ženom. Slabo nam je grejanje."
"Najviše se kupuje čajna kobasica zbog oČAJNE situacije."
"Priprema se za magisterij u inostranstvu. Pere sudove."
"Žale se da smo prevrtljiv narod. Nas nije prevrnuo samo ko nije hteo."
"Agencija- muza nepotičkog zapošljavanja."
"Bog je prasićima i jaganjcima oprostio dušu, a mi tijelo."
"Kod nas je odavno prohujalo s vihorom jer smo o svemu, kao Skarlet, mislili sutra."
"Od junačkije' vremena ostalo nam je gledanje u plećku."
"Slava je za vernike prilika da budu bliži Bogu, za nevernike prilika da budu bliži stolu..."
Eufemizam o ministru
Naš ministar ne krade, on kraducka,
taj nikad ne laže, on lažucka,
niti smrdi, nit' smrducka.
U skupštini on radno spavucka,
Zimi skija, leti spavucka,
Na uvo mu kafanska pevucka.
Na narod on pogleducka,
jer narod ne živi, on živucka.
"Ministar poljoprivrede je u životu uzgajao samo bradu."
"Kod nas je sve razvodnjeno. Ušla nam voda u uši."
"Под пуном одговорношћу изјављујем да сам потпуно неодговоран."
"Ухватише ме у раскораку. Пишам уз ветар."
"Нешто шкрипи у власти. Опет треба издашно "подмазати"."
"Код нас нема средине. Све је дно, брате!"

"Наши политичари су познати као људи од акције- увек спремни на hardcore са народом."
"У threesome-u са Европом и Косовом, ми смо хебена страна."
- Fudbalerima nije odgovarala trava u Hondurasu. Odavno su ga ispušili.

- Fudbalerima se nije svidela trava u Hondurasu. Ipak su ta goveda navikla na domaće livade."
"Briga manje
Ženo moja, pređi kod drugoga!"
"Potrebne koze. Zasitio sam se politike. Vuk"

"Mi smo fuckinalno nepismeni."
"Zapleo se k'o Crnogorac u rođačke veze."
"Kad nema žita, dobar je i fakultet. Student"

"Nekome je put popločan žutim ciglama, a nekome zakrčen balvanima.
"Možda bismo i uživali u snošaju da je u pitanju nešto drugo, a ne mozak"
"Izgubljeni u prevodu
Teško postižemo dogovor sa drugima jer često balvanizujemo stavove."
"Izbori u Srbiji su kao seks sa lošim ljubavnikom. Na početku su velika obećanja, slede kratkotrajni uspesi, a onda izvinjenja zbog nemoći."
Crkva je svevremena organizacija. Savremena je po pitanju voznog parka.
"Srpski know-how će zavladati svetom kad nas neka kataklizma vrati u srednji vek."
"Da li je gastroenterolog samo eufemizam za analnog dispečera?"
"Trebalo je da budem ornitolog: Jurio sam sojke, slušao ćurke, a sad sviram pilićima."
"Mi smo prost narod. Zato je kod nas sve tako komplikovano."
"Počeli smo štedeti za stan. Sad svake noći šetam pored groblja kako bi mi neki vampir omogućio da proživim tih hiljadu godina."
"Ako je i od demokratije, mnogo je. Sad već i pametan narod mora da bira budale!"
"Novogodišnji optimizam
Čaša soka je do pola prazna, a čaša piva je do pola puna."
"Obećao sam sebi, nema više socijalnih mreža. I, evo me opet, pet minuta kasnije. Sve što je lepo, kratko traje!"
"Zaslužni građani dobili su svoja priznanja. Mi nepriznati dobili smo prema zasluzi: ko lakat, ko kurac!"
"Pade i poslednja klapa. Nadam se da ovaj horor neće imati nastavak sledeće godine."
"Ulažem prigovor na savest. Mnogo sam pošten."
"U sorabskom kalendaru 2012. je godina LOPOVA. Prestupna."
"Pao nam je kamen krize sa srca. Pravo pod noge da nas sapliće."
"Efekat leptira: Ja ovde kupim kinesku bateriju, tamo daleko Kinez kupi nova kola!"

Нема коментара:

Постави коментар