недеља, 20. новембар 2011.

U nedostatku vremena

Mnoge je njihov bolji život koštao života.

Srbi se spremaju za sezonu godišnjih odmora. Raste prodaja plastičnih lavora.

Посланици су људи који се крећу у изабраном друштву.

Nama sudbinu kroje drugi- zato smo i goli k'o pištolji.

Od nas neće biti ništa. To vam svečano obećavamo.

Naši političari su svi, odreda, školovani muzičari. Uvek sviraju po tuđim notama.

Cvetak zanovetak- najskuplja srpska sobna biljka!

Od bede sam pobegao u politiku. Tamo ima bednika koliko hoćeš!

TENDERCIOZNO PONAŠANJE- Omogućavati Miškoviću da dobije sve što hoće!


Zadnja rupa na kajišu- stanje nirvane u Srba
  Posle slave: - Al' sam se naždrao, popustio sam kajiš do zadnje rupe, samo preživam i uživam! Oko 20. u mesecu:- Komšija, nema dalje, sve sam potrošio, steg'o sam kajiš do zadnje rupe, samo vegetiram!

Ulice naših gradova iskićene su mnogobrojnim novogodišnjim svetiljkama. To je jedino što svetli u našoj Srbijici.

Mi Srbi smo živi dokaz evolucije- lisica pregrizre svoj rep da bi preživela, gušter odbaci svoj rep da bi preživeo, a naš radnik, u nedostatku repa, seče svoj prst- da bi preživeo!

Oduvek su bili poznati po svom poštenju- zato su nas tako pošteno zajebali!

'Bem ti region kad je najveća evropska tekovina ovih prostora EURO krem!

Nas su učili da je sramota krasti, a danas decu uče da je sramota biti UHVAĆEN u krađi!

  Nekada se prodavala vera za večeru. Danas je to dosta prozaičnije- prodaje se bubreg!

Пензионери су најбољи доказ да смо ми Срби небески народ- једу к'о птичице!

Samo smo ih gledali sve ove godine- i ostali slepci!

(Ne) prirodna selekcija na Balkanu je kad sačekate građanski rat kako bi istrebili komšije jer su vam se zamerile zbog sitnice.

Tranzicija je, braćo, vreme između Kurte i Murte!

Нема коментара:

Постави коментар